vrijdag 30 mei 2014

moodboard

Ik ben niet zo goed in het maken van moodboards, bij mij wordt het al snel een rommeltje. Ja, op onze slaapkamer heb ik er 1 in het 3d die continu van vorm en grootte verandert. Het is een kastje van underlayment, gemaakt door mijn man, en ik heb daar zoveel mogelijk dozen en frutsels op gezet. Zoals bijvoorbeeld de dozen waarin mijn Louis Vuitton (zucht) zaten, gekocht als troost voor de gezinsuitbreiding die niet doorging, maar ook een nisje met de kristallen kandelaars gekregen van mijn oma, een foto van toen ik 30 was en wat kaarten die me vrolijk maken. Het is een rommelige maar dierbare verzameling geworden.


Vandaag op mijn werk kwam ik (geïnspireerd door 101woonideeen) op een veel rustiger moodboard. Er slingerde van alles op en rond mijn bureau en dat ben ik bij elkaar gaan leggen. Zo ontstond onderstaand mini moodboardje. Ik vind hem leuk gelukt. : )

(foto's door mij)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten