dinsdag 20 mei 2014

georganiseerd rommel maken

Yes, 27 graden, dus een dagje vrij genomen. In alle vroegte heb ik keurig ons huis aan kant gemaakt. Om 6:30 dus de was opgeruimd, drie wasmachines gedraaid, de oprit ontmost en aangeveegd, 9:00 boodschappen gedaan, de keuken van top tot teen gesopt en toen was het tijd voor de klusjes die weleens vaker blijven liggen. Stofzuigen, ramen lappen, de achterkant van onze nieuwe kast dichtmaken, de schutting een klein stukje ophogen... Mijn gedachte was: Ik doe het straks wel. En dan krijg je het. De zon komt door, kopje thee erbij want dan is het voor mij pas echt genieten, pff, warm, toch maar die bikini aan, insmeren, parasolletje erbij en dan komt het er al niet meer van. Inmiddels is de woonkamer alweer een bende geworden en de keuken bewijst zijn nut door alles te dragen wat ik niet in de vaatwasser wilde zetten. Warmte kan je zo lui maken. Maar wat geeft het, de zon schijnt en dan is eigenlijk alles goed. Stiekem hou ik best van een georganiseerd rommeltje, waarom zou alles altijd netjes moeten zijn? Morgen weer een dag, nu snel terug de zon in. : )






(foto's bij ons thuis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten