zondag 17 augustus 2014

goedkope oplossingen

Gisteren liepen we in de Zara en zag mijn man deze trui hangen. Die moest meteen op de foto. Beter nog! Hij heeft hem voor me gekocht. Hmm. Hij is inderdaad weleens van toepassing. ; )


Om het ruimtegebrek in onze inloopkast op te lossen, heb ik vanmorgen dit geweldige kledingrek bij de Ikea gekocht. Hij vult het loze hoekje op, functioneert als lampenhouder en geeft overzicht met betrekking op de vraag: Wat ga ik morgen dragen? Nu kan ik elke avond makkelijk mijn kleding voor de volgende dag apart hangen.


En omdat we dan toch bij de Ikea waren, meteen een fleeceplaid gekocht. Ik ben namelijk op zoek naar een geruit plaid maar kan deze nergens vinden. Heb de kartelrandjes van het plaid geknipt en een markerstift uit de kast gepakt. Nu heb ik voor 2 euro nog wat het plaid dat ik zo graag wilde hebben. Ik begin het budget-DIY-en steeds leuker te vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten